tisdag 27 januari 2009

My pacer has arrived!

Jag som har min fina GPS-klocka Garmin Forerunner 405 får det ju lite problem att enkelt hålla koll på farten under Karlstad 6H som går på en inomhusbana. Tills idag!



För 635:- via www.ebay.co.uk så var den min (kostar 1000+ i Sverige).
Är bra nyfiken på vad för slags batteritid man kan få ut genom att köra footpod istället för GPS, detta kommer givetvis testas! Förrutom att köra den till Karlstad 6H är jag riktigt intresserad av vad jag springer med för kadens(steg/minut) vid olika farter, detta ska denna lilla pryl få tala om för mig så jag får mer statistik att grunna över :D

Skulle dock behöva hitta mig en bana jag kan använda för att kalibrera den... får se vad jag hittar.

On another note...
Det har varit rätt tråkigt att gå till jobbet två dagar nu, ska bli skönt att springa till jobbet igen imorgon! Börjar dock bli lite nervös inför lördagen menmen lite nervös ska man ju vara :P


Inga kommentarer: