måndag 1 december 2008

Lära sig crawlning från grunden

Det är PRECIS det jag tänker ta och göra : )

Visst, jag vet hur man gör och har kollat lite på videos och läst en del men för att lära sig allting rätt från början och få så bra grund som möjligt så har jag helt enkelt anmält mig till en Vuxencrawl kurs för nybörjare hos LASS (Linköpings Allmänna Simsällskap "www.lass.se").

Tack boyjd för informationen!

Hade nämligen letat efter crawl kurs i linköping utan att hitta någon.

Så den 15:e Januari börjar min första lektion och kommer köra kl 20:00 tisdag varje vecka!
Förhoppningsvis kommer jag få mig en duglig crawl-teknik som är värd namnet : )

Ett steg närmare Kalmar Triathlon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!! Väl investerade pengar. Men träna inte för mycket. För då kommer du ju slå mig!! :-)

Roxen sa...

Kostade bara 1080 inklusive medlemskap i LASS och inträde till simhallen, så det var ju inte något att bråka om.

Dvs sålänge de lyckas att lära mig crawla, det vet man ju aldrig :P

Jag har mitt sikte inställt på dig så jag ska allt se till att komma närmare och närmare, så du får akta dig om några år ^^