onsdag 17 december 2008

Frukost på jobbet

Köpte igår under lunchrasten filmjölk, müsli samt russin till jobbet.
Detta fick jag nu avnjuta imorse innan jag började, gott var det!

Känns som att ha frukost tillgängligt på jobbet i form av müsli eller havregrynsgröt blir ett måste i framtiden om jag ska fortsätta med min omväg så jag kör 9,4km till jobbet på morgonen. Ett par gånger har jag brett mackor och tagit med men det är inge smidigt, en gång käkade jag inget efteråt och det är ju inge vidare för återhämtningen. Dock brukade jag sällan käka något efter jag körde vanliga 4,5km rundan till jobbet, så att öka men att ha intag av mat efter borde totalt sätt göra mig mindre seg :P

Men numera så ska jag se till att ha något vettigt att käka så fort jag kommit till jobbet så man inte blir seg i kroppen pga matbrist iaf : )

Inga kommentarer: