tisdag 2 december 2008

November statistik

Hopp då var november över och en ny månad har börjat.

Här är lite statistik för november:

Tränad tid: 83h 51min
Tränade pass: 89st
Tränad sträcka: 706km

Kondition: 56h 48min (Löpning och cykeltrainer)
Övrig sport: 23h 28min (Innebandy och Brazilian Jiujitsu)
Styrketräning: 3h 35min

Ja det märks ju rätt så självklart att jag har haft en mängdträningsmånad bakom mig där det mest har handlat om att ligga väldigt lågt i intensitet och få mängd i benen och det har ju fungerat väldigt bra måste jag säga. Har haft riktigt kul att sitta och köra mil efter mil : )

Men det mest positiva är ju ändå tilläget av Styrketräning som jag börjat med! 3h 35min är ju inte mycket men det är en bra början vilket jag ser som väldigt positivt, styrketräning behöver jag av flera orsaker.

Jo sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd och hoppas att vintern kommer fortsätta i samma roliga träning utan skador så är Karlstad 6H nästa stopp 31:a januari.

Inga kommentarer: