fredag 12 december 2008

Lewasport!

I helgen när jag var hos min syster så tog jag även tillfället att handla lite från www.lewasport.se, jag ringde Lena och det var inga problem att komma ner till butiken efter att jag hade kommit fram till Motala och ätit lite.

Väl där gick jag igenom ett par saker jag behövde och den service man får från Lena är helt underbar. Affären i sig var fylld med intressanta prylar men satsade främst på sådant jag inte kunde beställa från nätet utan behövde testa.

Fick efter shoppingrundan skjuss hem till syster min.
Kommer handla där igen : )

Köplistan blev till slut följande:

Vo2 Zip Tri Top +
Vo2 Kortare vadderade Trishorts 750kr
Sprint Våtdräkt 1400kr
Century Aerobar 500kr
Aerodrinksystem 200kr
Gel x5 125kr
Skoöverdrag 200kr

Väl använda pengar tycker jag : )



Och här kommer lite lewasport-modebilder med mig själv som modell :P




Bara jag som tycker att man med våtdräkt på platsar i följande gäng? ;D

http://www.slashfilm.com/wp/wp-content/images/f4.jpg

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusigt!! Fin-fina investerignar!!