söndag 30 november 2008

Inköpslista?

Följande saker ska/funderar/vill jag köpa:

Nya cykelhandskar
Ny cykel (den gillar inte min plånbok!)
Tjockare handskar
Mössa med windstopper fram
Vintertights med windstopper
Ett extra underställ
En extra vindbyxor/jacka
Garmin footpod
Funktionslinne
Triathlonbyxor
Våtdräkt
Icebug(om det blir någon vinter)
Löparväska med mycke plats
Triathlonstyre
Simmössa
Träningsbänk
Viktstång
Chinsställning
Nya skor

Sen är det säkert en bunt saker jag inte kommer på såhär på rak arm, och då räknar jag endast med materiella saker.

Har köpt en himla massa saker detta år och fortsätter i samma stil gör jag, visst är det möjligt att träna billigt om man vill det men så är det inte riktigt för mig tror jag :P

Blir nog en tripp till www.lewasport.se inom kort tror jag för att kolla in diverse saker!
Det är ju inte många mil från Linköping ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.,.. visst är triathlon en underbar sprot?? Av dessa ting får man väl slå ett extra slag för triathlonstyret och våtdräkten!

:-)

Martin sa...

Då förväntar vi oss att du dyker upp på en kopp, kanske inte kaffe men väl te? =)

Roxen sa...

TriathlonLarsson: Jag gillar den, men min plånbok ligger inte riktigt på linje :D

Håller precis på att kolla på triathlonstyre faktiskt, och våtdräkt är ju inte frågan om utan när jag köper, man har ju inte så mycket att välja på :p

Cuchulainn: Kanske tar och springer till er nästa helg om hon inte sagt det, beror på vädret. Annars blir det en biltur och då är det lika självklart att jag kommer förbi er!