tisdag 25 november 2008

Vilovecka!

Ok, blir inte hel vila men kommer bli rätt lite träning nu i veckan.

Mina arbetstider ser ut som följande:
Måndag: 09:15-00:00
Tisdag: 09:15-00:00
Onsdag: 08:00-00:00
Torsdag:08:00-00:00
Fredag: 08:00-17:00 sen firmafest

I helgen lär jag nog ta något slags långpass på trainer eller löpning för att rensa skallen på det jobb jag kommer få in i huvudet under veckan.

Kroppen behöver egentligen en nertaggning av träning så det är ju inte helt fel egentligen : )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här får man titta in oftare!! Jag ska lägga upp endel nya länkar från min hemsida. Denna kommer självklart vara en av dem.

Lycka till med träningen!!

Roxen sa...

Haha hittade du hit :P

Tänkte försöka dra igång lite bloggande så man kan skriva av sig när jag har tid. Var ett tag sen jag skriv något : )

Tack detsamma!

Anonym sa...

Ja gör det. Det är så få som skriver om kampen mot en Järman, och för oss få utvalsa är det riktigt intressant!! Har nu länkat, och din bogg ligger nu överst i min tips-lista. Så nu får du se till att skriva !! :-)))

Roxen sa...

Ojoj nu fick jag genast krav på mig :D

Jo visst är det intressant om att läsa om andras kamp på stora träningsmål : )

Ska göra så gott jag kan!