söndag 31 augusti 2008

Tacx T1680 Flow

Jahopp då blev det dags för en ny leksak! Måste bara älska prylar ^^

Då det är segt att komma igång med cykling vid Mars tiden så har jag denna vinter se till att cykelträna och komma ut till våren med bra form genom köp av denna cykeltrainer! Det blev en hel del letandes och velandes över vilken det skulle bli, det handlar ju ändå om några kronor. Fastnade tillslut för just T1680 Flow, den har all information man vill ha och är hyffsat tyst, däremot ingen koppling till dator för att köra på virtuel bana eller köra mot andra via nätet. Men man kan ju inte få allt här i världen :P



Information om denna kan hittas på Tacx hemsida:

http://www.tacx.com/producten.php?fl=true&language=EN&lvlMain=16&lvlSub=56&lvlSubSub=79&ttop=Flow

Körde en testrunda igår och jag var heltklart nöjd med resultatet, änsålänge får den alltså bra betyg av mig!

När jag ändå var igång inhandlade jag även en kedjerengörare samt en pump(då min förra ej fungerar, vilket märktes när jag skulle byta slang under vätternrundan...):



Detta gick på 3141 kronor, vilket är billigare än om jag skulle köpt det i Sverige. Istället testade jag Bike components, visst att sidan inte är helt på engelska osv, men de fungerade riktigt bra!

https://bike-components.de/catalog/default.php

Inga kommentarer: