lördag 16 augusti 2008

Kraftloppet och att sitta på bänken

Då är klockan ca 11:00 denna lördag!
Och vad innebär det om inte att Maraton varianten av Kraftloppet har startat, den tävling där jag är anmäld till men inte kommer att springa ändå....

Hade verkligen sätt fram emot det, speciellt när det är i Finspång så man slipper att åka så långt. Men vill inte riskera att känt bråkar loss så jag får större problem eller ändå måste bryta tidigt för att slippa det. Känns mer än tråkigt att bara skippa något man sätt fram emot att genomföra men vad ska man göra?

Jag önskar alla som kör detta lopp idag ett feting LYCKA TILL!
Vi ses förhoppningsvis på startlinjen nästa år, kanske 72km varianten då : )

Själv får jag väl ta mig en något kortare och mindre seriös runda i Linköpingsområdet för att komma ut och röra på mig iaf.

http://www.kraftloppet.se/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dig.. Måste kännas tungt.. Men starkt av dig att stå över, är ju det bästa i "långa loppet" (hehe).
Hoppas du har en bra helg i övrigt!
Kramar från syrran

Roxen sa...

Ja det är väl sådär lagom kul när man är anmäld och har betalat :P

Hade ju redan fått skippa Ölands Maraton...

Menmen, jag har ju varit ute på en hel 12km tur idag wohooo, det är ju nästan som ett maraton ^^

Anonym sa...

För mig känns 12 km ungefär lika ouppnåeligt som ett maraton :P Nä, skämt å sido, men varje framsteg är ju just ett framsteg! Så hoppas på fler såna! =)
Kramar