lördag 21 februari 2009

Träning och flytthjälp

Direkt efter jobbet igår blev det till att hjälpa till inför flytt och jag kom inte hem förrän 2-tiden. Gick och la mig strax efter halv 3.

Då jag inte visste när jag kommer hem idag så gick jag upp halv 7 tog ett glas vatten och stack ut och sprang. Efter några kilometer kollade jag på klockan och såg att det var strax över 5min tempo även fast jag trodde det låg bra mycket långsammare då jag inte tänkte köra på utan frukost. Men det flöt på så jag fortsatte i samma tempo och slutade med en sub 1:50 halvmara, det är en skön start på dagen!

Distans - 21.16

Tid - 1:49:25

Tempo - 5:10

Nu sitter jag och äter frukost och sen bär det av till att vara flytthjälp hela dagen vilket förhoppningsvis kommer att gå bra utan komplikationer! : )

Får se om det blir en cykelpass när jag kommer hem kanske, beror på hur dagen utvecklar sig.

Inga kommentarer: