onsdag 4 februari 2009

Missat simpass

Igår blev det ingen simkurs för mig, skulle plocka ihop sakerna 19:20 men lyckades inte hitta mina badbyxor, leta lite halvdant och gav upp efter 20min. Var faktiskt inte överdriver sugen på att sticka dit ändå så det gjorde inte så mycket, dumt att tvinga på sig träning när man så ofta sprudlar av träningsglädje.

Däremot var det otroligt skönt att springa till jobbet idag!
Efter att ha vilat måndag och tisdag genom att gå till jobbet ska det bli skönt att komma igång med mängdträning igen, siktet är nu inställt på TEC 100miles 21:e Mars.

Nu ska jag ta mig en tur hemmåt så kanske jag ska se om jag kan hitta de försvunna badbyxorna :P

Ska även se till att lägga upp ett par bilder från Karlstad ikväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det låter skönt att även du kan "tappa lusten" för att träna....

Roxen sa...

Hehe, ja ibland kan det uppstå svackor. Men oftast är det väldigt roligt att träna och ännu roligare när man uppnår sina mål :D