tisdag 24 februari 2009

Cykelkoll

Var och träffade ordförandet Mats Mikiver i linköpings cykelklubb CK Hymer igår för lite frågor angående cykeln. Vi kan fram till att cykeln var för liten för mig och jag behövde en större ram. Men han skulle kolla med några i CK Hymer ifall de kunde hjälpa mig meka lite med cykeln och förlänge samt vinkla styre och flytta upp växlarna mm.

Väldigt trevlig var han!

De hade sedan möte med klubben som höll på ca 2h som jag stannade kvar på, det pratades om hur det skulle gå tillväga med årets evenemang som cykeldagen, östgötaloppet, Roxen Runt(fint namn!) med mera. De ska även köra ett GP lopp mitt i centrum vilket jag lär komma och kolla på, låter grym kul men för teknisk bana för mig men flera 90grader svängar med cyklister runt om en själv :P

Jag kommer troligtvis att hjälpa dem som funktionär ifall jag har möjlighet, man vill ju hjälpa sin lokala klubb : )

Inga kommentarer: