torsdag 14 maj 2009

Löpning eller Triathlon?

Ja vad ska man satsa på egentligen? Min hjärna har inte riktigt klurat ut det ännu tror jag men visst är jag sugen på att köra på ultralöpning av anledningar som tex att det är bra mycket simplare och billigare än triathlon :P

Kan ju säga att min cykelträning ligger rejält efter i planeringarna och det är bara månaden kvar nu, som tur var har jag inte så hög prioritet på loppet men det ska blir roligt oavsett :)

Henrik Olsson nu för nästan 2veckor sedan VM i 24timmars löpning nere i Italien med 257km km, en blogg med några läsvärda inlägg med bilder och videos från detta kan finnas på följande sida:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156

Jag har nu bilderna från Kanallöpet och rapporten kommer förhoppningsvis inom kort :)

Inga kommentarer: