lördag 25 april 2009

Träning och underbart väder!

Då vädret såg till att bli riktigt bra så såg jag äntligen till att få fart på min cykling lite som jag ligger alldeles för mycket efter med i dagsläget. Det är dags att se till att hålla igång cyklingen nu, Vätternrundan är ju runt hörnet och jag kunde inte vara mindre beredd!

Under torsdag och fredagen fick jag iaf ihop 180km cykling och 23km löpning. Fick lite fin träningsvärk i vaderna vilket också har att göra med att jag håller på att vänja in med med mina ny Ecco Biom skor. Underbart med träningsvärk!! Det har jag typ inte haft någon eftersom jag kört så låg intensivt innan.

Skippade den planerade cyklingen idag så vaderna får återhämta sig lite. På eftermiddagen blir det ett långpass tillsammans med en vän som bor ett par hundra meter ifrån, ska bli kul med sällskap!

Imorgon ska jag ta mig ut på en cykeltur igen är det tänkt.

Träning planerad att bortbjuden på grillning både ikväll och imorgon kväll tillsammans med helt underbart väder, kan det bli bättre? :D

1 kommentar:

Odda sa...

Det är bara att le och njuta!