tisdag 4 augusti 2009

Nu är jag igång igen!

I söndags var jag sugen på att ge mig ut på en tur men kroppen fick vila lite ändå vilket den troligtvis behövde. Men igår så sprang till/från jobbet á 4,5km och det var riktigt skönt! Kändes lite i låren på morgonen när jag sprang men var bättre på kvällen och nu imorse när jag sprang till jobbet så kändes det helt bra igen.

Funderar lite på att köra en kortis triathlon i helgen då det är knappa 3mil till Björsäter där detta håller rum:

http://www.bjorsaterssk.com/triathlon/index.php

Sedan var det någon som tyckte att jag skulle ta mig till Sala den 29:e för att köra ett triathlon på halva Ironman distansen. Får fundera lite på den :)

3 kommentarer:

Odda sa...

Kul då kanske vi ses i Sala. Jag hade också tänkt köra Björsäter men det blir resa till Turkiet istället :)

Håkke sa...

Kan du inte skriva ett litet kort referat. Jag tycker det är så bizarrt intressant att läsa.

Ja, vi ses väl i Sala??

/Håkan

Roxen sa...

Det kommer en rapport sen Håkan :)
Det lutar numera åt att det blir en tur till Sala, men jag vågar inte lova något :P