fredag 7 augusti 2009

Snabbsnörning

Då jag tänkte köra en kortis triathlon i helgen som är 1/10 av Ironman sträckan så var jag väldigt intresserad av att slippa bekymret med att knyta skorna. Så jag införskaffade mig snabbsnörning som jag satte på mina Biom skor. Har nu testat det ett par gånger och det fungerar väldigt bra, ska bara korta av dom lite så de passar skorna!

Testade även att springa i dom barfota under ett 5.5km pass vilket gick utmärkt, så på söndag blir det barfota genom hela racet så man slipper hålla på att bråka med strumpor också! Skönt!

2 kommentarer:

pappa sa...

Nu har vi läst om snabbsnörningen i
10 dagar och önskar lite info från både Järnmannen och 1/10 triathlon....förväntansfulla läsare
genom pappa !

Mia sa...

Jag håller med föregående inlägg. Det är ju oootroligt spännande med dessa snören men jag är mer nyfiken på Järnmannen...