torsdag 6 augusti 2009

Solglasögon borta

Igår var jag på stranden vid Sandvik då jag tagit ut en semesterdag i det fina vädret.
Märkte senare att mina solglasögon 'Black Quattro' av märket Atletus ej hade kommit med. Det var ju lite tråkigt kan tyckas, ska ringa och höra ifall det upphittades några glasögon där sen men är föga troligt :P

Köpte dom för 675:- för ca ett år sedan och har varit mycket nöjd med dom!

Får se vad jag ska införskaffa för glasögon nu, men att det blir samma modell är verkligen inte omöjligt (kostar 525:- men är för tillfället slut).

Så på lördag blir det några andra gamlingar att köra med, men det går det också :)

2 kommentarer:

Petter sa...

Hur ser framtiden ut? Några planer på kommande tävlingar?

Roxen sa...

Mm Petter, det är en väldigt intressant fråga som jag har lite svårigheter med att lösa i dagsläget. Har inte bestämt mig för hur framtiden ska se ut riktigt :P