söndag 19 juli 2009

Mindre än 2 veckor till Kalmar Järnman

Och jag har endast lyckats ta mig ut och simma en gång a 800m som inte gick någe vidare. Inte heller har jag cyklat något för risk att skapa problem för knäna igen.

Känner mig inte direkt i form, menmen genomföras ska det iaf! :D

Efter jag har återhämtad mig från Kalmar(finns risk för skador så kan ta ett par veckor) så ska jag sätta igång seriöst med min löparträning inför nästa säsong!

Hittils fått ihop 220mil löpning i år, och ska se till att mer än fördubbla det!

2 kommentarer:

pappa sa...

"bara" 220 mil i år ! Jaadu min son
vi tycker i alla fall att ha sprungit långt över 1 mil PER DAG sedan 1 januari ÄR BRA !!
Hur som helst så önskar vi Dig enormt lycka till på Järnmannen !
Kramar Pappa och Mamma

Odda sa...

Håller tummarna för dig! Ser framemot redogörelsen efter så jag vet vad jag har att vänta nästa år.